Sämst

Är sämst på att blogga denna helgen, men har helt enkelt haft massa saker för mig hela tiden! Glömde berätta om gårdagen.. Först var vi här alla tjejerna i klassen + Ida (som har gått i vår klass), och åt middag. Vi spelade massa spel och andra härliga grejer! Vid halv 12 drog vi oss mot 1903 där vi shaka röven av oss, jag hade sjukt roligt! Ont i fötterna när jag skulle gå hem dock, högklackat är inget bra när man ska dansa.. Så nu säger jag TACK till alla goa tjejer som gjorde min kväll grym!
Och idag då.. Trots att jag kände mig lite bakis så lyckades jag dra mig till gymmet med Emlie för en timmas styrka och kondition. Efter träningar var det snabbt hem då jag skulle hem till mormor och morfar för att intervja morfar för ett arbete jag har i skolan, så bjöd de självklart på glass och visade mig massa roliga saker, vilket de alltid gör när man kommer dit!
En söt artikel de visade mig som de hade sparat från när jag var liten och gymnasiken var mitt liv, typ. Ser ni vem som är jag eller? Haha. Goa tider!!
Nu sitter jag i sängen och tar det lugnt iaf, tänker fortsätta så här resten av kvällen, även fast jag har sjukt mycket att göra. Men jag orkar helt enkelt inte göra något. Godnatt på er! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0