Ännu en vecka

Hej på er! Jag är dålig på att uppdatera, men varför ska jag be om ursäkt? Jag behöver ju inte skriva allt hela tiden. Kan lika gärna berätta allt nu :) Lördagen slutade med utgång trots allt och jag hade en super bra kväll! Va lite trött, men va skönt att få komma ut och dansa lite! Söndagen blev inte helt som jag planerat, låg i sängen större delen av dagen men vid 5 tiden så drog jag mig tillsammans med min bror till sportlife. Jag insåg nämligen att det var 9 VECKOR sen jag tränade.. Fy va dålig jag är! Men nu har jag ett mål. 3 gånger i veckan så jag blir killer snygg när (om) jag åker till Hawaii. Jag är nämligen sån att jag alltid måste ha ett mål med allt jag gör. Så detta är ju en super anledning så jag antagligen kommer gå runt i bikini och shorts hela dagarna, då vill man ju va snygg, hehe. Nog om det. Idag va en vanlig dag va bara otroligt trött. Kom hem vid 6, åt mat och sen har jag suttit här resten av kvällen och lyssnat på Paramore, det va längesen! Godnatt på er, nu blir det DH :*
Jag och mina fina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0