Shoppat

Asså jag och pengar + ett körkort säger jag bara. Ända sen jag fick jobb så har jag åkt ut varje helg och köpt något på överby, och igår va inget undantag! Kom hem med lite fina saker. Kan visa er bilder på detta senare. 
Min helg då - i fredags efter jobbet kom jag hem och grejade med min fina kamera ett tag, sen åt jag kebabrulle innan det var dags för bio med fina Sofie. Braking Dawn såg vi, den va riktigt bra tycker jag! Lite annorlunda men bra! Sen gick vi hem och såg på X-faktor på tv4 play. Igår lördag, så lyckades Sofie och hennes mamma dra med mig och min mor till Friskis och Svettis för de hade typ gratis träning där, och vi körde något styrke pass.. (varken jag eller mamma kan röra på oss idag, haha). Sen efter träningen åkte jag till Överby för att köpa en sak, kom hem med 6 saker... Så typiskt mig! Alltid när man inte ska köpa något så får man med sig massa saker hem! Aja, sen åkte jag hem till Sofie för att mysa med mat och film. Har alltså vart en riktig Sofie-helg, himla roligt!!
På schemat idag är släktkalas för att fira min och pappas födelsedag, sen kommer jag nog bara ta det lugnt!
Lägger upp bilder sen på vad jag köpt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0