19 år ung

Hej på er! Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra med bloggen. Jag vill fortfarande blogga, men har inte haft något kul att blogga om plus att jag inte har kunnat ta några fina bilder. Men idag fyller jag år och i present fick jag en systemkamera, så nu kommer jag börja fota som bara den! Måste bara bestämma mig om jag ska behålla denna bloggen och göra ny design och så, eller om jag ska starta en helt ny på en annan bloggserver. Så får ta och tänka ut detta! 
 
Min födelsedag har jag spederat på jobbet störredel. Slutade halv 6 och direkt efter att jag kom hem så gick jag och familjen och åt på shangirila. Efter det har jag bara grejjat med kameran, hehe. Nu ska jag kolla på nån guide jag fått på datan om inställningar och så för kameran. Ha en bra kväll :) Kram
 
Nu kan jag äntligen få ta kort med bildkvaliten mycket bättre än denna.. :D Här är iaf min nya underbara kamera, Canon EOS 1100D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0