Hallooj

Vet att jag suger på att uppdatera! Inte vart inne på bloggen sen senast jag skrev och inser nu att min header är borta? Är det bara jag som inte kan se den?
Det va ju typ två veckor sen jag skrev så orkar inte skriva allt jag gjort men skriver kortfattat. Jobb, tränat, vart sjuk och träffat vänner. Lägger upp bilderna jag har från de senaste dagarna iaf, vilket inte är så många kort! Nu tänkte jag hoppa in i duschen och ta en snabb runda på överby med min bror och senare ska jag träffa Sofie. Puss!
Mat på O´learys med goa vänner förra fredagen!
Mormor lär mig sticka en halsduk som lär bli klar efter julen... Haha
Fika och shopping med Ida i onsdags
I torsdags på förfest innan Lipz, Halloween!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0