Ursäkta

Hej på er! Jag vet jag är sämst på att uppdatera. Men jag har ju ingen vidare bra data och den är jag inne på kanske en gång i veckan. Bloggar från mobilen ibland, men 50% av gångerna så går det inte att ladda upp inlägget och 90% av dessa gångerna så vill bilderna inte laddas upp. Så jag är så himla trött på blogg.se. Jag har bloggat med dom i alla år, så jag är faktiskt sugen på att börja blogga via nån annan bloggserver eller vad man kallar det. Men vilken är frågan? Devot, nattstad.. Vilka finns? Vill gärna kunna blogga från telefonen och lägga upp bilder så ni som har egen blogg kan väll säga vad ni tycker?
 
Aja, senaste dagarna har väll vart som vanligt.. Jag har verkligen kommit igång med träningen. Har gått från att träna 0 gr i veckan till 4?! Och detta har pågått i en månad och jag har inte tröttnat än. Det brukar jag göra efter bara en vecka så det känns riktigt bra! Jag tränar väldigt mycket bodycombat och har även testat på box förra veckan som jag tyckte va superkul! Och jag kan faktiskt efter så kort tid se resultat! Svårt för andra att se kanske, men för mig som aldrig haft några armmuskler så börjar de synas lite, och jag kan ta tyngre vikter för varje vecka. Så jobb och träning är mitt liv det senaste. Nog om det. Orkar inte skriva mer nu, så ska se på film med mamma sen sova. Har massa bilder att lägga upp men det orkar jag inte göra idag. Imorgon kanske jag kan göra det om jag inte går och tränar, hehe. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0