Hej där tomaten

Godmorgon! Somnade redan 11 igår, haha.. Så vaknade 8 och va riktigt utvilad. Nu på morgonen har jag kollat på X-factor (insåg efter att jag skrev det igår att jag skrev X-faKtor, haha, orkade inte ändra det!)  eftersom jag missa det igår när jag skypade med Victor och sedan somnade. Mina planer idag är väll inte så jätteroliga. Ska städa och sånt där tråkigt. Sen får vi se vad som händer ikväll.
Nu ska ni får se en fin bild på mig... Eller rättare sagt en tomat efter att jag förut ångade upp varmvatten i ansiktet och rengjorde mina porer. Man känner sig så fräsh när man gjort det.. Men jag lär väll se ut såhär en liten stund, tur att jag inte har några planer att gå ut den närmsta timman, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0