It´s Friday

Hej på er! Fredagen började skit, men blev snabbt mycket bättre när jag fick bullar av en elev i skolan, så himla gulligt att hon bakat och ger mig en påse med nybakta bullar! Sen va det en ganska lung och skön dag, barnen va inte allt för jobbiga på fritids och tiden gick ganska snabbt. När jag kom hem gjorde jag och mamma faijtas till familjen och vi myste lite. Nu väntar jag på att Victor ska vakan så vi kan skypa sen ska jag se på X-Faktor. Eller X-Faktory som mamma kallade det, haha!
Annars då.. Har inga direkta planer för helgen. Är sjukt sugen på att gå ut imorgon men har frågat jättemånga som har andra planer, och jag känner bara buhu... Jag har inte varit ute och dansat på jättelänge, så jag känner verkligen för det! Så vi får väll se vad som händer istället. Hörs mer imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0