Chockad tjej

Jag har haft min blogg i snart ett år, och jag har aldrig direkt talat om för någon att jag har en blogg.. Bara mina närmaste vänner som vet om den typ. Så jag brukar endast ha runt en 12 besökare varje dag, och det duger för mig.. Men tänkte att jag kunde länka den på facebook då jag såg att det var jätte många som gjort detta och vips, nu har jag haft runt 70 unika besökare och runt 100 sidvisningar. Tänk vad facebook kan göra! Jag trodde verkligen inte att någon skulle kolla min blogg.. Haha! Töntig tjej typ som blir glad?.. Men jag lär väll gå tillbaka till mina 12 imorgon, och det gör mig ingenting. Men kul var det iallafall!

Till något helt annat. Plugget har gått skit idag som vanligt, så imorgon är det hårdplugg som gäller då jag har prov på onsdag. Det är även första skoldagen för iår imorgon, det ser jag verkligen inte fram emot. Något som jag däremot ser framemot är att boka tatueringstid imorgon på min lunch. Wihoo!

Men nu ska jag göra iordning mig för sängen då det är att gå upp tidigt imorgon, buhu! Godnatt

Får la se imorgon bitti om det har ökat ännu mer, haha. Kulkul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0