2011-05-25

Halloj! Jag sitter i skolan och har webbdesign lektion. Det är ganska tråkigt just nu för jag har inte så mycket att göra.. Så jag sitter och letar svar på denna fråga: Hur märker man att författaren skriver inom renässansen? Jag kan ingenting om renässansen och inte hur författarens sätt att skriva heller. Så det går väll sådär bra. Men jag måste hitta något att skriva då jag har redovisning på detta efter lunch!! Varför måste jag alltid skjuta fram allt?...

Idag efter skolan så ska jag nog träffa min kära kusin Amanda. Var längesen som bara hon och jag träffades, utan släkten eller med annat folk. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi kanske går och tar en fika på strandgatan eller något. Det kommer bli mysigt att få träffa henne iallafall!

Nu ska jag jobba vidare.


Amanda och jag i Grekland förra året.



Kommentarer
tessan

allt bra idag?

2011-05-25 @ 11:48:38
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
tessan

Japp :)

vad gör du?

2011-05-25 @ 14:32:52
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0