2011-05-23

God morgon på er!
Jag sitter i skolan på engelska lektionen och skriver en engelska redovisning. Jag skriver om olika svenska företag, tex IKEA och H&M. Idag har jag bara haft historia och nu engelska, snart har jag lunch. Idag har jag ensamble, vilket är väldigt kul. Det är sista lektionen att träna på våran låt idag, för imorgon har vi konsert i skolan. Det ska bli super kul, men blir alltid nervös när jag ska sjunga inför en massa männiksor! Så idag när jag kommer hem så ska jag sjunga och spelar gitarr. Jag måste även skriva klart mitt svenska arbete.

Men nu ska jag fortsätta jobba, skriver när jag är hemma igen runt halv 5.


Bild på mig och min söta kusin Amanda. Förra sommaren i Grekland, Karpathos. Jag ska tillbaka dit i sommar igen, med min familj och pojkvän. Det är underbart fint där!



Kommentarer
julietta

sv: Kommer från Makedonien men bor i Sverige, och de lättaste är att skriva på engelska så att alla mina vänner förstår :) men om du tänker göra en sån tattoo de enda jag kan säga är KÖÖR PÅÅ!!! kram

2011-05-23 @ 16:45:04
URL: http://stepintomystyle.devote.se/
julietta

nej faktiskt inte =)

2011-05-23 @ 17:02:28
URL: http://stepintomystyle.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0