Natti-natti

Jag är så trött på att vara hemma och göra ingenting! För första gången någonsin så måste jag säga... Jag saknar skolan! Eller inte allt plugg men alla vänner i skolan. Det ska bli så skönt att komma tillbaka och prata med alla och skratta och va glad. Allt jag har skrattat åt den senaste veckan är family guy och simpsons...

Om en vecka idag så kommer jag ligga i min säng och vara nervös. För på onsdag nästa vecka kommer nämligen en fransman hit och ska bo här i en vecka. Visst jag har redan träffat honom för mindre än en månad sen. Men det känns konstigt att en främling ska bo hemma hos mig! Men det kommer bli super kul!

Men nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning innan jag ska ringa min underbara pojkvän och sedan sova. God natt!



Kommentarer
Becca

sv: vad tusan, snöar det hos dej oxå?? :O

annars allt bra idag?? :D



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig..

man har en röst varje dag ;) glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

2011-03-09 @ 12:30:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0