Göteborg

Halloj! Idag blev jag väckt av min mor som frågade om jag ville följa med till Göteborg för att träffa min syster. Detta ville jag självklart så jag gjorde iordning mig snabbt och så åkte hela familjen iväg och träffade henne. Vi gick och åt på en restaurang som heter Rumpan Bar, det är riktigt gott där! Sen gick vi till Jennifers lägenhet och umgicks lite innan vi åkte hem igen.

När vi kom hem så åkte jag och pappa lite bil. Jag fick träna på att parkera, jag börjar faktiskt bli bra på det nu! Själva körningen går bra, så jag får väll kanske ett körkort till vintern trotts allt!

Nu ska jag se på en film och sen sova. Sov gott på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0