2011-06-01

Ny månad, nya tag! Maj månad har varit både jätte bra och dålig. Men denna månaden kommer bli underbar. Snart är det sommarlov, och nu är det ett "mini lov". Är ledig tills tisdag. Idag hade vi ingen vanlig skoldag heller. Vi har varit i skogen och vandrat. Riktigt jobbigt då jag fick för mig att hänga på personerna som är vältränade i min klass. De ville springa så fort det var plan mark. Sen gick vi även lite fel och fick klättra i berg, haha. Men det var allt roligt. Det var inte så bra med shorts idag dock.. Rivmärken överallt! Nu sitter jag iallafall på tåget mot Göteborg där jag ska träffa Victor. Ikväll ska vi gå på bio, antagligen blir det skräckfilm. Det gillar vi! Jag bloggar mer när jag är hos Victor. Ha det bra :)


Kommentarer
angelica

sv eller huur!

ja jag mår jättebra louise :) hur är det själv? ja det var jättelängesen :O

2011-06-01 @ 17:32:22
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Louise Svarar

Imorgon kommer ett inlägg upp om tatueringarna, hoppas att du gillar det :) Tid är inte riktigt satt än, fixar det imorgon - men innan klockan tre i alla fall -



Ahaa där ser man! Jag gillar också att sjunga, men är inge vidare på det hehe. Försöker lära mig att spela gitarr men spelar i perioder så blir varken bättre eller sämre..

Piano är fint, tog lektioner som liten men har väl glömt det mesta (:

Du får göra en videoblogg när du sjunger, eller så ber du någon filma när ni spelar allihopa!

2011-06-02 @ 03:09:43
URL: http://lilarosenknopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0