Jag har en plan

Har blivit väldigt sugen på att åka som au pair! Va inne på detta en del för några månader sen. Men hela morgonen har jag suttit och läst om detta och min plan ser ut såhär: Hamna hos en familj på Hawaii där jag får ta hand om små söta barn och sen läsa engelska under denna tiden på Hawai'i Pacific University där Victor pluggar. Läste på hemsidan au pair in america om en tjej som gjort just detta och det lät helt underbart! Så nu ska jag verkligen försöka satsa på det här. Men för att få åka med det företaget så måste man ha 200 timmar "childcare" så nu ska jag sätta igång och verkligen lyckas med något för en gång skull.. Haha får väll se hur det går ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0