Söt mamma jag har

Är väldigt pank för tillfället så jag blev lite extra glad när mamma köpte nya strumpor och en deo till mig vilket jag verkligen behövde.. Och en skvallertidning vilket jag älskar att läsa. Tänk att en sån liten sak kan göra en så glad, hahah. (Snacka om att jag verkligen inte har några pengar när jag blir glad för deo och strumpor typ, men jag är så van vid att köpa sånt själv).
Har precis skrivit klart en engelska uppgift som är en aning sen och ska precis skicka in den. Ännu en sak att stryka från "Att göra listan". Listan blir allt kortare, men det är fortfarande låååång! Så nu tänkte jag läsa tidningen lite och sen sjunga körsång som jag har prov i imorgon, buhu..
Tack mammi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0