Lördag

Godmorgon! Hann inte blogga så mycket igår så tänkte berätta nu vad som hände.. Efter skolan så kom jag hem och va med Victor lite. Sen vid halv 7 kom Rebecca hit så stack vi till stan och köpte lite ballonger och annat pynt. Vi skulle nämligen fira Louise som fyllt 19 häromdagen. Så vi gick till restaurangen och pyntade iordning lite och väntade på att resten av tjejerna skulle komma. Vi skulle överaska Louise så hon visste inget om detta.. Men hon såg ut att ha skit roligt, så det blev en lyckad kväll! Kommer bilder senare.
Just nu ligger jag nyvaken i sängen med en sovade pojkvän bredvid mig. Tänkte snart gå upp och äta frukost och låta honom sova vidare. Dagen kommer bestå av massa plugg och ikväll tjejkväll hemma hos Moa med klassen tjejer. Ha en bra dag!
Jag igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0