Läskigt väder

Det är inte lika kul att ha rummet på högsta - 4 våningen när himlen är helsvart/grå och det blåser, åskar och blixtrar ute.. Är ju rädd för åskan! Jag hann iallafall hem från solariet innan det äckliga vädret började och tog mig en dusch. Innan jag va och solade så storstädade jag halva huset, känner mig riktigt duktig! Nu tänkte jag plugga ett tag innan mamma kommer hem och vi drar till överby och köper skor och lite så och även en runda att övningsköra. Jag får gjort riktigt mycket när jag är "sjuk", haha.. Värd dag att låtsas vara sjuk på! Pusspuss
Fin himel.. Och nu börjar det spöregna (och åska ännu mer).. Yey, älskar Sveriges väder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0