Jävla partytält!

Blev lite uttråkad när jag låg ute och solade, så jag bestämde mig för att plocka fram partytältet för att se hur det såg ut och om det var helt (då vi har fått det från några släktingar för längesen).. Och det gick inget vidare bra kan jag säga! Försökte helt själv, helt utan några instruktioner, men allt bara ramla isär.. Fick lite damp och ropade ut mamma och Filip.. Men det gick självklart inte då heller.. Insåg nämligen att det saknades massa saker, så jag bestämde mig för att ge upp och plocka ihop det.. MEN då hittar jag ju självklart sakerna som är borta när jag vikt ihop allt igen... AAAHH blir ju så arg! När jag ska ta upp det nästa gång inför studenten så ska jag fan be om massa hjälp!
Ursäkta för detta väldigt roliga inlägg...
Jävla skit-tält!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0