Great day

Hej på er! Har inte haft tid till bloggen igår/idag då jag har haft fullt upp med att greja i trädgården, plugga och sätta upp partytält, haha. Idag var jag tillbaka i skolan efter lite "ledighet". Blev som ett litet extra lov när jag var sjukanmäld, riktigt skönt! Men var en bra dag i skolan då jag fick redan på att jag har VG i Svenska, Nutida Konst och sång.. Vilket jag inte trodde då jag inte har lagt någon energi på något av ämnena. Så jag är nöjd! När jag kom hem gjorde jag pizza till mig, Filip och mamma. Sen efter jag smält maten en stund så blev det en tripp till gymmet. Känner verkligen att jag kan komma igång med träningen nu när jag inte har någon skola att tänka på, så himla skönt! Resten av dagen blir det att kolla resor med mamma och kanske spela lite spel med familjen.
Jag förut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0