Godmorgon!

Ligger i sängen och har gjort en fin liten kalender i paint, haha.. Har så sjukt mycket att göra denna månaden så tänkte att jag kunde skriva ner precis allt så jag kan se det på samma gång. Jag måste fan klara det här! Annars då... Jo jag var ju sjuk igår.. Men självklart så kan jag inte ligga still i en hel dag om jag inte är döende typ. Så fram mot kvällen så gick jag och fika med Amanda, Emelie och Sara. Det var riktigt mysigt och vädret var helt underbart! Men såfort solen gick ner blev det lite kyligt. Så runt 9 tiden kom jag hem och åt lite mat innan jag gick och la mig.
Idag gick jag upp redan vid 7 för jag tänkte träna.. Men huvudet gör fortfarande så ont så jag sket i det och chilla lite och åt frukost. Jag börjar inte förens 12.20 idag så innan det hade jag tänkte plugga lite och sen vid 10 tiden så hoppas jag på att det är lite varmare så ska jag gå ut och sola i en timma innan det är dags att göra iordning sig för skolan.
Emelie och Sara
Jag och Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0