5 veckor kvar!

Hejhej! Morgonen har vart ganska chill, först nutida konst där jag skrev klart en redovisning tills nästa vecka och sedan kör där vi hade "prov". Sjöng ett stycke ur Mozart Requiem och studentsången. Gick sådär måste jag säga. När jag sjunger själv går det aldeles utmärkt men när det är någon mer stämma så blir allt så flummigt, haha.
Nu är jag iallafall hemma efter lunchen och har håltimma tills klockan är 2. Så jag tänkte sjunga lite inför konserten nästa vecka. Ska sjunga både solo och i en ensamble där jag aldrig har sjungt låten.. Undrar hur detta kommer gå!
Är inte lika röd i ansiktet idag.. Men fortfarande lite, haha. Dumma sol! BTW 5 veckor tills studenten idag!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0