1 månad kvar idag!!!

Jag vet inte riktigt om jag ska tycka att detta har vart en bra dag eller en dålig. Mådde dåligt på morgonen men lektionen gick bra, fick gjort lite körkortsteori på håltimman och på religionen fick jag reda på/kom på att en av de fyra uppgifterna har jag visst redan gjort och en uppgift behövde jag inte göra enligt läraren.. Så nu har jag gått från att ligga efter med 4 uppgifter till 2, gött! Körlektionen gick bra.. Körde men en ny lärare som jag tyckte mycket om och hon sa att det gick jättebra på lektionen bara att jag körde lite för snabbt i rondeller och korsningar. Men hon var possitiv när jag gick därifrån. Men sen när jag gått därifrån så ringer min riktiga körlärare och säger att det har gått skitdåligt på min körlektion och att jag borde ta en till lektion.. Jag fattar inte vad han pratar om. Det kändes skitbra och jag gjorde inga större misstag på lektionen.. Jag är så sur på honom, för han vill ju bara ha mina pengar känner jag! Har inte tyckt om honom från första gången jag körde med honom, förstår inte varför jag valde just honom som körlärare... Det är inte ofta jag säger att jag inte tycker om någon.. Men jag klarar verkligen inte av honom! Han får mig typ att vilja lipa pga sättet han pratar..
JAJA nu ska jag sluta tjata om det. Åkte till solariet och solade 20 min efter lektionen och sen hem och åt ägg macka med kaviar, mums så gott det var! Snart tänkte jag sjunga lite inför ensamble uppspelet imorgon och sedan sova. Så godnatt på er!
God kvällsmat! Trots en ganska dålig dag så är jag glad då det endast är en månad till studenten idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0