Tänk vilken skillnad lite smink kan göra

Eftersom jag vaknade tidigt har jag haft mycket tid till att göra ingenting.. Så när jag satt och sminka mig fick jag för mig att bara sminka halva ansiktet för att se hur mycket lite smink kan förändra (kul liv jag har, haha).

Ena sidan är helt osminkad och den sminkade sidan har jag: puder, ögonbrynspenna, kajal, maskar och läppstift. Man ser klart mycket piggare ut med smink på sig!

Färdig sminkad. Nu ska jag fixa håret och ta på mig kläder. Snart kommer Sofie hit för att öppna sina födelsedagspresenter och sedan drar vi vidare till Göteborg. Puss
(Det är något konstigt med min bloggdesign. När jag kollar på datan ser den jättekostig ut, men när jag kollar på min mobil är den som vanligt. Ser den ut som vanligt för er andra?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0