Jag kommer klara det!

Hej på er.. Detta kommer bli ett långt inlägg... Börjar med att berätta om mina senaste dagar:
Söndag - Åkte hem från Orust ganska tidigt så direkt när jag kom hem åkte jag upp i hunneberg med min familj och grillade korv och njöt av det fina vädret. Det var rikigt mysigt!
Sen åkte jag hem och gjorde iordning mig för en liten reunion med Cyperngänget. Vi bowla och åt mat, hade jätte kul.. Och för en gångs skulle var jag fan grym på bowling! (och jag har fortarande träningsverk av detta.. Haha).
Måndag: efter skolan åkte jag ner till Göteborg för att köpa massa saker till Sceniska. Det måste sett lite knepingt ut när jag gick runt med denna stora påsen med massa utkläningsgrejjer, haha.
Jag stannade i Gbg över natten och myste med Victor. Vi åt pizza och lite så.
Tisdag: Gick upp tidigt och åkte till Trollhättan. Hade en lektion sedan åkte jag iväg på arbetsintervju. Efter detta gick jag hem och tog det lugnt. Det blev även några timmar i solen med solande och hoppade studsmatta, underbart! Sen kom Sofie och vi solade vidare lite hade lite girltalk och åt glass.
När hon drog hem så blev jag helt plötsligt väldigt pepp till att sätta igång med träningen, och verkligen se skillnad för en gångs skull. Och det är dags att sluta äta så dålig mat som jag gör! Jag vill inte gå ner i vikt, utan få muskler och få en snygg röv, hehe. Så nu har jag gjort upp schema och tänker träna varje morgon i 30 min. Så det blir att gå upp lite tidigare. Har tänkt att göra 20min kondition på cykeln och 10min styrka. Vill inte göra allt för svåra grejer då jag antagligen kommer tröttna. Men om jag gör korta pass ofta så kommer jag få en rutin och tror att det kommer bli lättare att bli motiverad. Sen ska jag även försöka hoppa mer studsmatta om vädret tillåter detta och äta mer frukt och grönsaker!
Ursäkta för detta långa inlägg! Nu ska jag äta kvällsmat och sedan gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0