Jag är sämst

Ursäkta att jag inte har bloggat på mer än en vecka.. Men har inte haft tid eller ork till detta. Har haft massa plugg i skolan att göra och även saker att göra på fritiden. Hela veckan har jag inte gjort så mycket. Torsdags hade jag körlektion sedan på kvällen var det utgång med ett gött tjejgäng. Igår, fredag, så gjorde jag sjukt mycket känns det som. Först skola, sedan tjejkväll hemma hos Sofia med tjejerna i klassen. Detta var riktigt mysigt! Sedan vid 10 tog jag tåget till Göteborg för att träffa Victor och några från hans klass. Vi satt på en bar och drack oss fulla, haha.. Med andra ord, jag hade en sjukt bra fredag! Men idag känns det som det är söndag bara för jag redan har haft två utgångar denna veckan plus en tjejkväll. Men idag känns det av att man har druckit två dagar i rad och knappt sovit något.. Så ikväll kommer jag (antagligen) somna tidigt. Hade planer på att plugga idag egentligen, men mår inte bra för att göra detta. Så imorgon blir det en pluggdag!
Nu ska jag sluta babbla och se på film, puss!
Haha asså jag dör lite av denna bilden.. Gårdagen var lite knepig må jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0