Halv 8

Säger bara en sak.. Kul att vakna halv 8 när det är helg! Jag har ju inte ens sovit 8 timmar, men kan inte somna om.. Så jag har suttit med datan ett tag och lyssnat på lite musik. Tänkte gå ner och äta frukost snart och sedan träna. Mina planer idag är att 1. Träna 2. Prova balfrisyr 3. Städa 4. Göra iordning mig (med Emelie?) för lite party för att fira bästa vännen Amanda som fyller 19 idag 5. Efter middag hemma hos Amanda så åker några av oss vidare till Göteborg för utgång.
Tror att detta kommer bli en grym dag! Får hoppas att jag inte blir för trött bara nu när jag vakna så tidigt...
Bilder från 8ans skolavslutning. Grattis Bästis, hoppas du får en grym dag så ska vi dansa rövarna av oss i Göteborg ikväll! :* PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0