Fredags mys

Halloj! Haft en helt o.k fredag måste jag säga. Kom till skolan och nutida konsten var inställd = slapp redovisa. Sedan var det kör och hade en kort extra sånglektion för att jag har missat så många. Orkade inte med engelskan idag så jag Johanna och Rebecca drog till Överby och jag fick med mig lite saker hem. Kan visa sen!
Nu har jag precis prata med min syster som är i Afrika. Så synd om henne, hon har trodligtvis fått samonella. Så jag hoppas att hon frisknar till nu så hon kan komma hem på torsdag nästa vecka. Jag saknar henne så! Tre månader har det gått nu.
Om en timma går vi till O´learys för lite afterwork. Sedan blir det chill hela kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0