Jag lever!!

Vad har jag gjort egentligen de senaste dagarna när jag inte haft tid med bloggen? Jo, jag har haft de BÄSTA dagarna i hela mitt liv.. Allt ifrån att fixa iordning allt till studenten, umgåts med klassen, haft mina släktingar från England på besök och självklart... Studenten och balen! Om jag skulle skriva allt nu så skulle det bli ett inlägg på flera sidor. Så istället tänkte jag lägga upp lite bilder då och då så får ni se med egna ögon istället för att sitta och läsa dessa långa texter. Kan ta och berätta om vad jag kommer göra nu framöver istället.. Har ju somsagt sommarlov nu (arbetslös)! Ska börja lovet med att åka till Orust och bara vila ut mig efter dessa stressiga dagar och sen om 11 dagar så åker jag till Turkiet i två veckor, vilket ska bli jävligt gött! Sen har jag även planer att åka till smögen med min kusin och så är det fallensdagar efter det. Så långt har jag planerat.. Efter det ska jag ta tag i saker och verkligen försöka få ett jobb! Det får räcka för nu, ha det bra, puss!
Bästa dagen i mitt liv!


Kommentarer
kajsa

vad fin du var på den bilden! Grattis till studenten :)

skulle vara jättekul om du ville göra ett bloglovinbyte med mig! Säg bara till så lägger jag till dig på en gång :D

Kram!

2012-06-12 @ 14:55:32
URL: http://kajsaronning.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0