Vill inte

Har inte gått något vidare bra för mig att plugga idag.. Gått skit dåligt rättaresagt! Fyfan vad det är tråkigt. Tänkte gå ner och se på film nu och hoppas på att det går bättre med plugget senare. Jag som är så sjukt sugen på att hitta på något.. Kommer börja ruttna här inne snart. Imorgon och på måndag har jag iallafall planer, vilket jag egentligen inte har tid med. Men klarar inte en dag till inne! Sen på tisdag är det tillbaka i skolan.


Min nya cover på min facebook profil. Riktigt fint kort tycker jag!



Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Var gärna med :D

2012-01-07 @ 18:19:50
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0