Studenten

Studenten, gud vad jag längtar! Har suttit och pratat med min gamla vän Louise som jag träffa på språkresan. Vi träffas allt för sällan tycker jag, men om några veckor så ska vi träffas - hon, jag, Josefine och Sofie. Det är så svårt att planera in en dag då alla kan. Iallafall, vi prata om att komma på varandras studentmottagning, och nu bara det pirrar i magen då jag inser hur jävla nära det är. Det är så mycket jag vill hinna med innan! Och det där jävla körkortet får jag lite panik över, vet inte när jag ska hinna ta det. AAAHH..........
Som ni märker så går det inte så himla bra med mitt plugg (som vanligt). När jag väl läser så kommer jag på andra tankar om tillexempel Paris resan, då de nämner ordet Paris i texten hela tiden. Lite jobbigt sådär. Tänkte sätta igång med plugget om en stund igen, men först blir det kvällsmat!
Sjukt längesen.. Sofie, Linnea, Klara och Louise på bilden. Språkresan 2008 tror jag det var?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0