Projekarbetestime

Nu är jag hemma efter studiosökande, maxätande och körlektionen. Vi har nu bestämt vilken studio vi ska tatuera oss i och tänkte imorgon gå och boka och prata med han som ska tatuera oss. Han var inte där idag när vi kom så vi bestämde oss för att gå dit på lunchen imorgon. Åh vad jag längtar! Vi har tänkt boka en tid till om cirka 2 veckor, hoppas bara att det finns något ledigt då!

Sedan när jag var på körlektionen så började snöa.. Skit mycket! Men det gick bra att köra ändå, och min körlärare berättade att jag skulle göra en "provuppkörning" om tre lektioner. Så det känns som det är ganska nära tills jag är klar!! Måste verkligen sätta igång med plugget, det som är så tråkigt!

Om en stund kommer Rebecka hit och vi ska jobba med projektarbetet. Och efter det ska jag fortsätta plugga själv. Jag måste verkligen klara provet på tisdag!!!


Rebecka, Alicja och jag när vi var i Frankrike. Typ den ändå bilden jag har på oss två ihop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0