Nu är jag igång igen!

Hej på er.. Har inte haft nån energi för att blogga dem senaste dagarna. Har ju somsagt vart magsjuk. Men nu är jag frisk igen! Eller, det var jag redan igår men. Så igår var jag igång för första gången detta året, hehe. Dagen började med att jag gick ut och sökte lite olika extrajobb i stan. (Hoppas nu på det bästa). Sedan kom min efterlängtade pojkvän hem till mig! Vi åt och myste lite innan vi drog oss vidare till Johanna som hade förfest innan Lipz. Det var en trevlig kväll, men jag kände att det var för tidigt för mig att vara igång då jag blev jätte illamåande och yr fram mot kvällen. Så jag och Victor drog oss hem ganska tidigt och myste hemma istället.

Nu på morgonen mår jag bättre igen, och jag lyckades dra upp min pojkvän ur sängen för en mysig promenad innan middagen. Nu har han åkt hem till Göteborg så jag måste verkligen sätta igång med plugget nu!

Skriver kanske mer senare! Puss


Min älskling innan vi drog till Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0