Hemma

Hej på er! Hann inte blogga igår då min dag var lite stressig. Var somsagt i Göteborg på fredagen och sov där tills lördag. Vi åt pannkaksfrukost och tog det lugnt tills jag tog tåget till Trollhättan där jag inte var speciellt länge. Var mest bara hem, packa om, göra iordning mig och sedan tog jag och Johanna bilen mot Nossebro i snöovädret där vi var på halv 8 hos Rebecca. Louise var också där såklart. Vi åt tre rätters och spelade massa spel efter detta, hade verkligen sjukt mysigt!
Idag, söndag, så vaknade vi vid 10 tiden för att åka tillbaka till Trollhättan för att äta brunch hemma hos Judit med massa goa brudar. Det bjöds på blåbärspannkakor, smothie, tee och massa annat gott, så nu är jag sjukt mätt! Snart ska jag ut och övningsköra med mammsen, så skriver mer senare!
Halv 8 hos Rebecca igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0