Bra början på året...

Ni som har svårt för sjukdomar läs inte detta...

Fyfan vilken dag och natt... Vaknade vid 4 tiden inatt av att jag mådde piss och fick springa upp till toan och spy, wiho. Och ändå tills klockan slog 8 spydde jag varje kvart, mysigt va? Med andra ord så har jag inte sovit något efter klockan 4, och med tanke på att jag somna 2 så är jag ganska trött! Sen lugna det sig till varje halvtimma, sen timma och nu har jag inte spytt på 2 timmar, yey. Mår lite bättre nu än i morse, men kan inte röra på mig för då spyr jag. Fyfan vad jag hatar det här! Jag som hade massa planer idag och har skit mycket att plugga som inte går. Jag kan inte ens titta på tv. Men nu tvinga jag mig själv att skriva ett inlägg.. Men orkar inte mer nu. Tänkte äta dagens första måltid om en stund.. Blåbärssoppa, usch!

Hoppas ni har en bättre dag än mig. Nu ska jag lägga mig och dö...



Kommentarer
Sofia

Men gud stackars dig gumman, du får krya på dig <3

2012-01-03 @ 01:14:42
URL: http://sofiaappelgren.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0