2012-01-12

Hallå! Har inte kunnat blogga på hela dagen då jag har haft mycket för mig i skolan. Dagen började med sceniska där vi gick igenom manuset, tror att det kommer bli skit kul när vi börjar agera. Sedan efter lunch hade vi ljudteknik då gjorde vi klart vår inspelning på låten "let's get it on". Blev ganska så dåligt, men nu har man lärt sig till nästa gång!
Nu kom jag hem för en stund sen, och tänkte snart börja plugga nutida konst och svenska. Prov imorgon och det kommer gå åt helvete. Jaja, lika bra att sätta igång så man kanske har chansen till iallafall ett g-, haha!
Har toffs idag för andra gången under min skoltid. Brukar inte ha det pga mina öron, men orkade inte bry mig idag! Och jag måste säga att det var ganska gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0