2012-01-01

Första dagen på nya året nu då! Och den börja man med att vara bakis och se på film. Min kväll/natt igår var nästan helt perfekt, allt som saknades var en nyårskyss från min pojkvän.. Kvällen började iallafall med middag hemma hos Emma med massa goa tjejer och Daniel. Efter detta drog jag och Emelie vidare till Jennifer där det var lite fest innan vi drog till stan för att se fyverkerierna. Var lite läskigt iår tycker jag med fyverkerierna, för det var så många som sköt upp sina egna runt om kring som flög lite hur dem ville. Men annars så var det jätte fint!

Efter fyverkerierna så gick vi hem till Henrik där det var efterfest. Jag kom inte hem förens halv 5 inatt, så idag är jag ganska trött! Så det blir en lugn dag hemma med film och pizza, mums!

Sen tänkte jag säga att min kamera pajja igår så har inga bilder förutom dem jag tog med mobilen.. Fan va sur jag blir :(

Alexandra och Angelica

Fyverkerierna

Emelie och jag

Det här är dem ända bilderna jag fick igår som inte blev någorlunda bra, haha.. Får se om jag kan rädda bilderna på kameran på nått vis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0