12 jävla timmar

Fy vilken dag det har vart.. Vaknade upp i Göteborg brevid min älskling där jag sov inatt. Vi myste till det igår med super god mat och film. Var inget vidare roligt att vakna upp och lämna honom där i sängen för att ta tåget till Trollhättan. Idag har jag nämligen jobbat med projektarbete hela dagen. Rebecka kom hit vid 9 i morse.. Och åkte precis vid klockan 9. 12 timmar alltså, så nu är jag helt slut! Ska faktiskt gå och lägga mig snart så jag är utvilad tills imorgon. Känns så sjukt skönt att vi är klara med projektarbetet nu!
Vill tipsa om en låt.. Jag är kär i den! http://www.youtube.com/watch?v=_nMkfb5g00A
Och med denna låt så säger jag godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0