Underbara England

Hallå där! Kom hem från England igår, men hade ingen ork till att blogga då jag var helt slut efter resan. Under resan har vi iallafall vart ute på landet i det underbara vädret, haft en tur till London där vi kolla i lite affärer (där jag hittade min balklänning, iiiih) och gick längst Themsen. Själklart umgicks vi med släkten också en del. Veckan avslutade vi med fotboll där det var West ham som spelade mot crystal palace. Riktigt kul att få se en sånn stor match live. Detta var en riktigt bra vecka, och vädret var grymt - 15-19 grader hela veckan :)
Idag var det tillbaka till skolan, vilket var segt, och efter skolan har jag jobbat med projektarbete med Rebecka. Nu tänkte jag äta kvällsmat och ta det lugnt. Bilder från England kommer imorgon eller något. Puss
Ett kort kan ni få se från resan sålänge - i London. I handen håller jag min balklänning!! Har tänkt att inte visa den förens balen kommer, så det kommer inte komma upp någon bild på den. Möjligtvis att jag visar en sneak peak, får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0