Bra men dålig dag

Go'kväll. Sitter i sänger och försöker få min pojkvän att vakna som somnade så gott efter att vi åt, haha. Idag vart det skola där det inte hände speciellt mycket. Hade ett läxförhör som jag glömt av helt, som gick bajs. Sedan var det ensambler där jag inte kunde sjunga då jag har ont i halsen, buhu. Efter dessa lektioner satte jag och Rebecka oss för att skriva klart rapportet till projektarbetet, och NU kan vi äntligen säga... VI ÄR KLARA!! Känns så jävla gött!! Så detta gjorde min dag bra.
Sedan när jag kom hem gjorde jag mat till mig och Victor som kom hit samtidigt som mig. Blodpudding och potatisbullar. Pinsamt att säga det, men det är en av mina favoriträtter, haha. Under denna måltiden fick jag reda på att Victors bal är den 23maj........... Och vi har pratat om att jag ska gå med på den sedan vi blev tillsammans. Men självklart kan jag inte den dagen då vi har en jävla Mozart konsert.. Jag vill så gärna vara med på hans bal.. ÅHHH Är så sur för detta!
Jaja, nog klag. Nu ska jag se på tv lite, puss!
Mums så gott det var! Saknades lite grönsaker bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0