Söndag

Dagen har faktiskt vart bra idag trots att jag trodde att den skulle bli skit. Josephine kom hit och gjorde mig sällskap och fick mig på bra humör, något jag verkligen behövde. Vi fika och satt och prata i några timmar. Efter det har jag pratat med mina föräldrar lite om mammas tripp till Danmark med sina vänner. Brudar i den åldern kan visst också festa, haha. Jaja, har inte så mycket mer att säga så skriver mer imorgon. Puss
Söta Josephine kom hem med en jättefin present till mig, doftljus som luktar underbart gott! Precis vad jag älskar.. Denna hösten/vintern kommer bli så mysig med massa doftljus, tänd brasa och mysiga filmer. Bara min man som saknas då. Men jag har tur som har så underbara vänner! Tack än en gång min fina vän för presenten. Du är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0