Nu har han åkt..

Just nu sitter han på ett plan mot Los Angeles där han mellanlandar för att åka vidare mot Hawaii. Jag är inte alls avundsjuk?! Va riktigt jobbigt inatt när han åkte, tårarna bara rann.. Sen imorse när jag vakna, hemma hos honom gjorde det inte alls konstigare! Jag kommer verkligen inte träffa honom på 114 dagar. Det är långt dit. Tills dess ska jag försöka vara glad trots allt. Jag ska ta hand om mig själv, ta vara på tiden med mina vänner och jag MÅSTE få ett jobb! Mitt mål är att komma till Hawaii i April för att hälsa på honom. Så jag måste verkligen ligga i för att få ett jobb nu. Men det får vänta i några dagar iallafall, veckan är ganska uppbokad med att träffa vänner så jag kan tänka på annat. Det börjar idag med att träffa Josephine. Ska bli mysigt att träffa henne, var flera veckor sen nu! Innan det blir det att vila till några avsnitt DH. Puss
Min fina älskade pojkvän, saknar dig redan <3


Kommentarer
Zakarias

Om du behöver hjälp att hitta jobb i trollhättan så borde du kolla upp http://se.jobrapido.com .
Hoppas du känner inte för ensam medan din kille är borta. Du kommer må bättre snart och hoppas vi hittar ett jobb :) Lycka till!

2012-08-27 @ 22:05:18
Zakarias

Om du behöver hjälp att hitta jobb i trollhättan så borde du kolla upp http://se.jobrapido.com . ledsen att höra det du skrev om din kille, hoppas han kommer hem snart! Lycka till :D

Svar: Tack för tipset! Ja han kommer hem om 3-4 månader :)
Louise Ewing

2012-08-27 @ 22:16:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0