Imorgon åker vi

Började dagen med ett träningspass på Sportlife vilket va lite jobbigt pga all träningsverk jag har, haha. Men gick ändå helt okej, och jag är fortfarande pepp på att träna vilket jag inte brukar vara efter 4 dagar i rad. Efter detta åkte jag iaf hem och gjorde iordning mig och skrev ut en massa CVn som jag lämnat ut på torp lite här och där. Hämtade upp Victor på Torp och åkte hem. Vi har bara tagit det lugnt och packat lite inför imorgon. Åker runt 5 tiden imorgon så förhoppningsvis ska jag hinna med ett träningspass (och få med Victor på det) och handla det sista + växla pengar inför resan. Åh så jag har längtat.. Och imorgon åker jag!!!
Lite påminelse till mig själv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0