Bra början på dagen

Satte klockan på 9 för att gå och va duktig på gymmet, vilket jag också gjort! Har inte tränat på två månader pinsamt att säga, men har faktiskt inte haft tid. Vet att det inte är någon ursäkt men nu ska jag fan komma igång igen, för jag mår ju så mycket bättre när jag tränat!
 
Just nu är jag helt slut efter ett hårt träningspass så sitter bara i soffan och vilar framför OS. Ett silver till Sverige i triathlon. Helt sjukt vilken kondition de måste ha, något att satsa på kanske? Haha eller inte.. Jag är nöjd om jag klarar av att springa upp för trappan utan att bli anfådd. Det är mitt mål! Planerna för resten av dagen är att storstäda mitt rum, toaletten och börja packa resväskan. Bara 4 dagar kvar, ska bli så himla underbart!!! Bokade nyss transfer och skrev ut lite papper som behövdes, ska checka in oss online snart, sen är vi good to go. 
 
Skriver mer senare, xx
 
Blir lite mycket bilder från Turkiet, men har inga roliga bilder att visa för tillfället. Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0