Sorry

..För dålig uppdate. Har haft väldigt fullt upp och ingen ork till att blogga.. Men nu kommer förklaringen till detta:
Lördag (förra veckan): Fick skynda mig att göra iordning mig med Emelie så att vi kunde komma i tid till Amanda som fyllde 19. Hade en väldigt bra kväll med mycket tjöt och sedan utgång i Göteborg på båten.
Söndag: Eftersom vi gick ut i gbg så var jag och Emelie kvar där och sov hos Victor. När hon drog hem så stanna jag ett tag till och såg på film och bara vilade med Victor. Sedan drog jag hem och myste och bakade med Amanda.
Go kladdkaka (som tyvärr inte blev så kladdig som jag velat)
Måndag-onsdag: Vi hade sceniska föreställningar hela veckan som var super roligt!
Torsdag: Vi hade sista föreställningarna och jag har haft helt otroligt roligt dessa dagarna. "Skolveckan" slutade med förfest med klassen + Amanda som fyllde 18=första utgången på Lipz.
Fredag: Jag sov nästan HEEEELA dagen! Var helt slut efter veckan så hade ingen ork till något.
Idag - lördag: Tänkte försöka plugga lite. Senare ska familjen till morföräldrarna och äta. Inget annat planerat idag. Så ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0