My week

Torsdag (förra veckan): Lipz med bästa brudarna.. Behöver nog inte säga så mycket om kvällen, ni ser själva...
Min och kusses tatueringar, LÖVE them!
Har massa bilder och filmer från kvällen men den är inte för allmänheten, haha. Dör lite..
Fredag åkte jag till Göteborg och va med Victor. Kom hem på söndag och åkte direkt till Överby och köpte present till mammsen som fyllde 45 år i måndags. Grattis bästa mammi! Efter detta var det planering inför studenten med tjejerna i klassen, vi åt pastasallad och skrattade massa.
Måndag: Firade mamma tidigt på morgonen, sedan till skolan där jag höll hus nästa hela dagen. Hade nämligen rep med kören inför Mozart konserten.
Tisdag: Försov mig på morgonen (vilket jag nästan aldrig har gjort) och då vi inte hade någon svenska så sket jag även i mentorstiden så jag slapp håltimman på sesådär 3 timmar. Var istället hemma och pluggade lite. Vid 3 tiden hade jag religion (eller trodde att jag hade) åkte till skolan och åkte tillbaka hem då det visade sig att lektionen endast var för dem som skulle göra omprov. Så man kan nästa säga att jag var ledig den dagen. Götta!
Onsdag: Massa musiklektioner hela dagen och sedan kom Victor hem till mig och vi bara tog det lugnt. Inte så mycket mer att säga om den dagen..
Idag: Började 20 över 12 men gick upp vid 7 ändå och duscha osv.. Men så somnade jag om, haha och vaknade vid 10. Då satte jag igång med sceniska uppgiften (som jag snart ska göra klart). I skolan hade jag endast ljudteknik och sedan drog jag till stan en stund med Louise. Vi åt max och gotta oss.. Mums!
Nu ska jag plugga igen!
(Fråga mig inte varför jag gör såhär onödiga inlägg?!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0