Jävla typiskt...

jävla typiskt säger jag bara! Igår kände jag att jag började få ont i halsen, bara hoppades på att det inte skulle bli värre.. Idag vaknar jag upp och det svider i halsen och gör ont att svälja. Jag kan fan aldrig vara frisk.. Jag hade så gärna velat vara frisk idag på betinget. Nu känns det som det kommer gå åt helvete! Provade och sjunga förut och det bara spricker och har sig...... FAN! Som tur är så skicka Cecilia ett sms till mig om att mitt beting är kl.11 istället för 9.45.. Lite mer tid att värma upp rösten och hoppas på att det går att sjunga om en liten stund! Wish me luck.
Såhär känner jag just nu! (Och visst är jag fin i håret.. Haha) Nej nu ska jag borsta och föna håret, sen vidare till skolan. Ha det gött, HAJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0