Friday

Hej på er! Lite snabbt om dem senaste dagarna.. Onsdags hade jag beting som jag trodde skulle gå skit.. Men jag hade fel! Gick faktiskt riktigt bra, så bra att lärarna bestämde att jag skulle vara med på nästa konsert och sjunga solo om två veckor. Hade helst inte velat det egentligen, blir så sjukt nervös! Haha!!! Efter skolan så åkte jag hem och lagade mat till släktkalaset där vi firade min bror som fyllde 15 (Grattis Filip). Fick även ett ryck att byta rum på onsdagkväll... Tänkte berätta och visa bilder i ett inlägg lite senare!
Torsdag: Efter skolan så åkte jag hem och fixade iordning det sista i det nya rummet och städa på nedervåningen inför förfest med några i klassen. Sen var det bara att göra iordning sig och hade en riktigt bra kväll.. Var dock väldigt trött när vi väl kom till Lipz så när Louise och Rebecca skulle dra hem vid 12 så hängde jag med dem! Var skönt att komma i säng i tid så jag inte var helt död idag på körlektionen.
Idag hade jag endast en lektion då nutida konst läraren är sjukskriven och engelskan skiter jag i då jag inte gjort klart ett arbete.. Så sitter hemma i sängen nu och tar det liten lugnt innan jag tänkte plugga lite. Senare idag åker jag till Nossebro med några brudar för att se Rebeccas kabarée. Det ska bli riktigt kul!
Förebereder maten i onsdags
Tacorullar kan nog vara den godaste maten som finns!
Jag och Rebecca i skolan. Otroligt snygga
En ännu snyggare tjej!
Från förfesten
Snygga killar i mina långklänningar.. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0