Behöver göra lista

Blir snart galen.. Jag ligger efter så himla mycket och får aldrig tummen ur röven och gör något! Jag måste bara skriva av mig lite så ni behöver inte läsa detta! Haha

Behöver göra lista:

Svenska:

  • prov/inlämning

  • boken/skrivuppgift

Engelska:

  • läsa boken

  • rapport

  • redovisning

Religion:

  • jämförelse av religionerna

  • judendomens lära

  • jämförelse mellan hinduism och mayahanabuddismen

Sceniska:

  • uppgift

Nutida konst:

  • redovisning i grupp

Och då ska vi inte ens tala om alla musikämen.. Beting snart.. Måste kunna Mozart låtarna, ensamble låtar och mycket mer! jag får damp på allt detta... Sen så är det ju den där jävla KÖRKORTSTEORIN!!!! Jag kommer dö snart om jag inte göra allt. Men jag är ju så seeeeeeg! Jag har ju inte ens börjat med något av dessa uppgifter. DÖDA MIG. Alla uppgifter måste ju vara klara till nästa vecka när skolan börjar. Så nu ska jag ta tag i allt och inte ha ett liv på några dagar. HEJDÅ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0