Trötter

Hallå där. Sitter och pluggar lite ljudteknik, om olika kablar och sladdar.. Otroligt roligt! Har läxfehör på detta imorgon, och kom på det för en liten stund sen, så det är bara att sitta med det hela kvällen. Sen har jag även "redovisning" av en låt imorgon på musik och komunikation, och texten sitter ju fan inte, så jag måste lära mig den ikväll! Jag hatar att jag alltid skjuter upp allting till sista minut.

När jag kom hem från skolan idag så kom jag på en idé. Så här är det.. Jag har en garderob med otroligt mycket kläder som jag aldrig har använt eller endast haft på mig en enstaka gång. Så jag funderar på att kanske sälja lite av det, då det känns onödigt att det bara hänger där och tar platts. Kanske gör en blogg och lägger upp allting där. Det är ganska mycket från min pappas märke, Miss Ewing, då jag fått saker som jag egentligen inte behövt.
Låter detta som en bra idé?

Jag har ju inget att förlora, så det är väll bara att sätta igång och rensa min garderob!


Min väldigt stökiga garderob just nu.. Som ni ser, en hel del kläder. (Ignorera vad som står uppe på höger hylla, haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0